29 czerwca br. zakończyły
się Mistrzostwa Polski w kolarstwie szosowym Sobótka - Zawonia 2014. ActiveJet
Team dowiódł, że ciężka praca i sportowa pasja pozwalają osiągać najlepsze
wyniki. W sobotę w wyścigu młodzieżowców Tomasz Mickiewicz wywalczył brązowy
medal i tym samym dał potwierdzenie swojej dobrej formy. Kolejny dzień i
najważniejszy wyścig Mistrzostw przyniósł aż dwa medale - srebrny i brązowy,
dla Pawła Franczaka i Michała Podlaskiego, przy czym Franczak miał jedynie
sekundę straty do złota. Zwycięzcom z ActiveJet Team medale wręczył Prezes
Action S.A., Piotr Bieliński.
- Jestem bardzo zadowolony z
wyniku zawodników z ActiveJet Team, bo pojechali naprawdę rewelacyjnie. Za ich sukcesem
stoją ciężkie treningi, ale procentują również inwestycje finansowe w zaplecze
Teamu. Naszym celem był medal, cel został osiągnięty potrójnie. Jesteśmy bardzo
podekscytowani, bo ten wynik zaostrzył apetyt na dalsze sukcesy, a dzięki temu
promocja marki ActiveJet jest ogromna - komentuje Piotr Bieliński,
Prezes Action S.A.
Ostatniego dnia Mistrzostw nie mogło zabraknąć dodatkowych rozrywek
dla kibiców, które przygotowała spółka ACTION z marką ActiveJet, oficjalnym partnerem Mistrzostw oraz sponsorem
tytularny zawodowej grupy kolarskiej ActiveJet Team. Atrakcje zarówno dla
małych, jak i dużych kibiców kolarstwa oraz fanów ActiveJet Team przyciągnęły
mnóstwo zainteresowanych. Gadżety niezbędne do kibicowania cieszyły się ogromną
popularnością i pozwalały jeszcze intensywniej przeżywać sportowe emocje na
trasie wyścigów, natomiast możliwość zrobienia pamiątkowego zdjęcia oraz
natychmiastowego wydruku przy użyciu najlepszych produktów ActiveJet pozwoliła
uwiecznić wiele ważnych momentów.
- To co
działo się na trasie wyścigów budziło ogromne emocje. ActiveJet był
widoczny nie tylko na trasie, ale i wokoło niej. Setki kibiców dopingowało
kolarzy naszymi gadżetami. Rozdaliśmy
ich ponad 3 tysiące. Dużą popularnością cieszyła się możliwość tworzenia personalizowanych okładek magazynu Stuff
(partner akcji). Wykonywaliśmy zdjęcie, które następnie umieszczaliśmy na
okładce. Ogromnie cieszy nas, że nasze stoisko - a
raczej strefa kibica - ActiveJet była zdecydowanie najchętniej odwiedzanym
miejscem - powiedziała Ewelina
Woldan-Nowak, kierownik ds. marketingu marki ActiveJet.